Masuk Air Lah Johan. Cara Johan Sapu Bedak Dekat anak Mengimbau Kenangan Ibu Ayah Netizen.

Keluarga Johan dan Ozlynn memang merupakan antara keluarga yang sering mendapat perhatian netizen. Kelatah Johan dalam mendidik anak-anaknya sering dipuji netizen. Kalau siapa ikuti mereka kat Instagram, pasti terhibur tengok keluarga ini. Memang kelakar tengok dorang ini.

Terbaru, video yang dimuat turun Jozlynn menjadi bualan netizen. Ramai yang mengimbau kenangan lalu bersama arwah ibu bapa mereka. Alahai comelnya keluarga dorang ini.

Menerusi perkongsian Jozlynn, ramai terhibur dengan telatah Johan menyiapkan anaknya. Paling terharu apabila netizen mengimbau kembali nostalgia dahulu. Yelah kalau korang perasan, dulu-dulu memang bedak macam ini. Kalau tak putih melepak tu, bukan pakai bedak lah. Alahai rindunya.

Rindu kenangan lama

Bila bapak korg yg siap kan.. dh mcm hantu cina ank aku!!

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Netizen terhibur

Sumber : Jozlynnhanania via Ohbulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *