Sheila Rusly pon menyanyi. Ziana Zain akhiri penutup Ketuk Ketuk Ramadhan dengan persembahan memukau peminat

Semasa program merekod siaran Ketuk-ketuk ramadhan, ziana zain telah dijemput untuk menyampaikan sebuah lagu untuk pengunjung pasaraya di situ.

Suara masih lagi menten.Ini kalau ziana mengeluarkan single terbaru pun rasa masih boleh meletup lagi. Tapi dapat dilihat pada raut wajahnya tersimpan seribu kesedihan.

Semoga kak ziana tabah hadapi dugaan dalam rumah tangga.

Lirik Lagu Putus Terpaksa

Seringkali kau menepis Tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu Selain aku Demi masa hadapan kita Aku merayu kuncikan keinginanmu

Bernafaslah dalam sejahtera Kupasti ruang untukmu Masih ada Puas sudah ku menghimpun doa Agar kau berubah Berpaling membentuk Impian hidup kita Namun tiada oh kudratku Untuk halang keinginan Suaraku tak berdaya Menentang kemahuanmu Sia-sia belaka aku Berkorban kasih…

“kuat semangat sister Ziana Zain .Allah bersama mu..sah ziana zian jadi salah seorang tetamu ketuk-ketuk ramadhan. Lirik nye mmg baik.bnyk mknanye..”

Rakaman Penuh Video Ziana Zain Berada Di Bawah Artikel

“Ya Allah sebaknye.. Semoga Allah mudahkan segala urusan kak Ziana. Whatever happens, pls be strong. Memang power suara sis klu lagu jiwang ni mmg tersentuh hati dgr.”

“Terasa nyanyian akakku niii Kuat di luar…di dalam sapa yang tahu…..semoga terus tabah. Akhirnye lagu dah jd kisah benar hidup penyanyi ni..tabah kak”

“masa depan amat cerah suara berkualiti boleh berjaya Smpai bila2 tp dpt suami x semenggah pula .apa pn ini semua rezeki serta ujian tabah dh terus melangkah ke dpn.mmang sukar utk melupakan semuanya hanya org yg pernah mengalami sahaja tahu perasaan itu bagaimana.tp percaya lah apa yg berlaku pasti ada hikmah yg lebih baik utk mu zz.in Shaa Allah aminnnnnnnn”

“Andai itu takdirnya… bertabahlah zz….tersangkut org nk beli sayur xleh..dah wat konsert kat dlm plk..Yaa allah jatuh hati dng ziana maap yer isteri abg hahaha nak buat mcm mana abg memng minat ziana zain”

Rakaman Penuh Video Ziana Zain Berada Di Bawah Artikel

“seriusly yg ni sdp btl ziana zain nyanyi lagu ni kenapa suara mcm 90an balik fuh.”

“rasa mcm duduk kt situ jugak jer..meremang bulu roma dgr suara dia..aku cukup suka lagu ni. One of my favorite singer…. Keep it up sis…..”

“be strong ziana. doa dariku muga tabah menghadapi. Allah hanya akan memberikan yang terbaik untuk kita…idola saya selamanya…..tetap bersama dikala apa jua keadaan”

RAKAMAN KETUK KETUK RAMADHAN BERSAMA ZIANA ZAIN

Sheila Rusly juga memberi ucapan istimewa buat sahabat beliau Ziana Zain di laman instagram sheila rusly.

Happy birthday sahabat. May your birthday be as beautiful as you. Love you nok @iamzianazain
#putusterpaksa #deep #sentiasabersyukur #alhamdulillah

Kredit: sheilarusly_jspictures

Sumber Artikel: http://www.blogterkini.pw

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *